Sunday, 5 August 2012

Trial !!

Assalamualaikum . 
jangan pandang gambar kat atas tu lama lamaa . dia aku punya *mukamintaklempang.jpg*
Trial , tinggal berapa minggu je lagi , aku tak habis study lagi , chemist , bio , physics , add math , sejarah . alahaiii . banyaknyaaa . ==" 
.
aku hope epmat subjek yang membunuh tu , aku dapat credit . tak dapat credit lulus pun jadi laa . 


aku sepatutnyaa tgh study sekarang ni , tapi aku sangat malas nak buka buku . 
semalam je , aku dah habis tgk 3 movies . hari sabtu pulak , aku dating dengan katil aku sepanjang hari , malam tu , aku keluar cari barang raya . aku tak de hati nak raya sebenarnyaa . 

okeyhh , sebenarnyaa aku tak de laa , tak study langsung . aku study laa sikit sikit .  sikit jee ! 

okeyy laa BYE !
kalau aku jadi perempuan tu , mesti aku dah pengsan dulu . 

No comments: