Saturday, 22 December 2012

Fanfiction update .

hello guyss .
finally its already update . hahaha . actually mula mula aku ta na update sbb kehabisan idea . entah mcm mana tadi aku rasa tak fair pula untuk hawa yang selalu suruh aku buat ff tu . so aku sambung la jugak . walaupun aku punya grammar semua tunggak terbalik . haha xD

aku pun tak pernah terbayan pun kalau ada orang nak jadi pembaca setia , aku suka suka je .

u can check my ff here .

storylinebyshekaazli

okee laa byeeee . pyonggggg .

1 comment:

D.Onut said...

sye rse awakx tukar blog ID dekat follow button tuh...bila org lain tekan follow dkt button tuh diorang akan follow wanaseoby.blogspot.com....bkn awak punya blog....cuba awak tekan nih http://www.blogger.com/follow-blog.g?blogID=5592144585522485075<-----dan cari ada link wanaseoby.blogspot.com... nombor yg blakang tuh awak kena tukar letak nombor ID blog awak.... klau x tahu ikut tuto nih http://www.amalinalee.my/2011/08/tutorial-how-to-find-blog-id.html .... okey :D