Monday, 17 December 2012

Lunafly , lunafly ,lunafly

hye there :) 
let me introduce the new band that i really into lately . LUNAFLY . *claps claps* . Diorang korean , tapi ada something different kat diorang . Diorang acoustic . Diorang just main guitar and gendang , // aku tak tahu apa nama benda tu // . mula mula aku tak tahu pun pasal lunafly ni , sampai satu hari aku tgk youtube  , itsktv punya chart untuk bulan nov , ada lagu diorang , tapi masa tu pun aku buat ta tahu juga . Then seminggu yg lepas masa aku tak tahu na buat apa , aku buka youtube aku search Lunafly . ahhhh , since tu aku jatuh hati kat diorang . 

Aku suka music diorang , lain dari yang lain . ehhhh , tak sebenarnya aku memang suka lagu acoustic . Rasa tenang je . Lagu first yang aku dengar You Got Something that I need .  eng version . sangat best , sangat sweet lagu dia  . Lyrics dia buat aku berangan je . dah dua tiga hari aku tak dengar lagu lain  ,aku asyik play lagu diorang je . tak tahu kenapa . 

ohh ye , member yang paling aku suka . Leader dia , Sam Carter . ohhhmaii dia ada british accent tau . oke actually aku tak de la suka sangat member dia . just buat syarat je , bila orang cakap pasal lunafly . eden dah ada bias kat situ . xD 

Oke Byee . Ppyooonggggg . 

2 comments:

aishah said...
This comment has been removed by the author.
aishah said...

*OOOOOOOO* lunaflyyyyyyyyyy. den minat yun tapi suara sam lagi best xD