Saturday, 29 December 2012

My2012Memories


Holla guys ,
 i think tak terlalu awal untuk cakap pasal 2012 memories memandangkan hari ni pun dah 29 dec  . so lets recall the memories . Aku start tahun aku dengan indah aku rasa , aku datang sekolah dengan tenang , aku belajar dengan tenang . semuanya bermula dengan tenang . Aku cuba lupakan semua yang jadi kat aku masa 2011 . Semuanya bermula dengan indah aku rasa . 

ada satu peristiwa yang aku bergaduh dengan kawan lelaki yang paling aku rapat . Bukan bergaduh tapi perang dingin . As usual , aku tak tahu punca dia . Apa , dekat mana ? aku tak tahu . lebih sebulan jugak . Then kiteorang baik balik . of course , aku rasa sangat tertekan bila kiteorang tak bertegur sebab aku banya share benda dengan dia . Dia tahu banyak benda pasal aku . Sejak kejadian tu , walaupun kiteorang dah baik tapi ada masa masa yang kiteorang rasa awkward . 

Itu semua berlaku sebelum cuti pertengahan tahun aku rasa . Aku ta banyak hadapi masaalah sebelum cuti pertengahan tahun . semuanya menarik A to Z , aku rasa . and I'm grateful for that . 

Lepas cuti pertengahan bermula la segalanya , aku akan start dengan yang happy dulu . Aku jumpa crush . satu satunya crush aku yang muka comel . haha . opss , ada lagi satu crush . tu cerita kejap lagi . Aku jumpa student cina yang muka dia macam himchan , korang tak perlu bayangkan yang dia terlalu handsome la . hanya mata dia dan suara dia sahaja yang mcm himchan yang lain tidak . tidak sama sekali . haha . 

Tak sangka tahun 2012 ni aku rapat dengan ramai cina . Paling tak sangka aku boleh berbaik dengan Lee kit hung . sometimes kiteorang bergaduh . woww . masa 2011 dia la antara musuh aku . thanks to lim zu er .  sebab aku rapat dengan lim zu er , kit hung baik dengan aku . Pasal lim zu er jugak aku jumpa crush aku yang pandai Math tu . Walaupun pada pengakhiran cerita aku dengan crush aku tu , agak menyedihkan . Mana tak nya aku dapat tahu diorang ada hubungan . Padahal aku cerita semua benda dekat lim zu er pasal crush aku tu . Aku suka dia and blabla . aku tanya pasal background dia. Oh my life . 

 sui teng and carman  my best buddy . we are B.A.P fangirl . setiap hari kiteorang berfangirling . Sampai kiteorang bergaduh . masing masing nak bias diorang paling bagus je . we talked a lot , play a lot . Laugh a lot . banyak benda yang kiteorang buat sama sama . 

aku ada habit baru , keluar kelas setiap kali waktu BM dengan alasan pergi tandas . Wait , aku bukan berjalan sampai tandas je , satu sekolah aku pusing . Yang makin teruk bukan waktu BM , setiap kali cikgu tak de , aku pun tak de dalam kelas . Almost everyday . tapi ni je laa yang paling teruk . Eh record kedatangan aku pun teruk juga aku rasa terutama lepas trial . Aku buat mcm budak dah habis SPM . Ahahaha . 

Then SPM , sebulan sebelum SPM aku dah start tidur pukul 11 then bangun pukul 2 atau 3 pagi untuk study sampai habis SPM . Aku dah buat yang terbaik . As best as i can , Tapi semuanya terserah dekat ALLAH . Tak de benda yang aku boleh buat lagi . 

The bad things happen adalah pasal A and B . aku boleh cakap tu je . Siapa A , siapa B . aku pernah cakap cakap sebelum ni . Dan aku tak suka ulang . Benda ni jadi hari hari terakhir persekolahan . Aku tak nak buat diri aku tertekan sampai satu hari aku yang sedar . Dan aku rasa mcm asdfghjkl . 



So aku dah habis cerita pasal sekolah , dan aku pun dah pun tamat kan sesi persekolahan di SMK JALAN BUKIT . terlalu banyak memories . Up and down aku as student . Banyak benda aku belajar  . Dari seorang pelajar KAA hingga menjadi pelajar Sains Tulen . Semua kenangan tu sangat bermakna walaupun sangat pahit . dekat sekolah ni jugak la aku mengharungi zaman kejahilan aku . Zaman dimana aku berada di atas dan zaman di mana aku berada di bawah . Waktu dimana tak de sape dengan aku , waktu dimana kawan adalah segala galanya . Semuanyaa . 

Kehidupan sebagai lepasan SPM , aku adalah penganggur . aku tak de buat apa . Selain berfangirling , makan dan tidur . and lately i met one guy yang buat kan aku rasa nak online twitter dan insta aku 24 hours . haha xD another boy who made me fangirling over him 24 hours .ahah xD 

I wish 2013 gonna be a good year for me . AMIINNNNNNNNN !

So byebye :)
ppyonggggggg . :)


No comments: