Monday, 21 January 2013

Special Girl By Infinite H - Review

Hye guysss.
So hari ni review untuk lagu special girl by infinite H . mula mula aku dengar pasal infinite H aku ingat infinite H ni sub-unit untuk member infinite yang ada huruf H ( hoya & woohyun ) tapi aku salah , rupa rupanya infinite H ni Infinite Hiphop Line . hahaha xD

aku da check lagu ni so melalui apa yang aku faham lagu ni cakap pasal lelaki yang suka dekat seorang perempuan tu . Yang korang kata Crush tu .

Part Hoya : dia selalu curi curi pandang crush dia tapi bila mata diorang bertemu dia buat buat macam tak ada apa apa . Dalam satu lirik " sometimes i suddenly imagine going to you and talking to you girl" . Bagi aku maksud lirik ni adalah , dia sebenarnya teringin nak cakap dengan crush di dia tapi dia malu . " I always freeze up whenever i'm infront of you" .
Dia selalu yakin dengan penampilan " My hairstyle is better than other guys , the brand new shirt i bought yesterday is perfect" , so dia nak confess kat crush dia tapi confessing tak semudah yang dia bayangkan dia .

Part Dongwoo : Aku rasa dia dengan crush dia satu tempat kerja , sebab ada lyrics " chances to see you come Monday , tuesday , Wednesday , Thursday , Friday" . Tapi dia nak lebih dari tu , dia nak jumpa perempuan tu pada weekend . Crush dia ni ramai peminat , so untuk dapat kan crush dia tu dia dia kena tampil dengan gaya . Dia nak confess kat crush dia , dia nak crush dia hanya pandang dekat dia , dia sanggup bg apa je dekat crush dia , dia akan kosong kan jadual dia untuk crush dia . Tapi macam kes Hoya tadi , confessing tak semudah yang disangka . Crush dia tu sebenarnya tak tahu pun nama dia . So dia hanya mampu pass by crush dia . 

Chorus : Dia cakap crush dia cantik , dia suka tgk crush dia senyum . Dia sanggup buat apa je untuk crush dia . Sebab crush di special . 

So cocnclusion . Aku suka lagu ni tapi aku rasa macam lagu ni cepat boring . I mean dalam dua atau tiga bulan orang akan mula lupa lagu ni . aku cakap ni secara umum , aku tak letak kan diri aku kat mana mana fandom .

I'm Sorry for late update ;)

No comments: