Friday, 25 April 2014

#Update 7

assalamualaikum , hello , hi , anyeonggg

jangan pelik kenapa post sebelum ni update5 tetiba hari ni update 7. sebab yang sebelum ni salah. Al maklum lah dah lost track. sebabnya lama sangat tak update blog.

first, result trial dua dah keluar. Express tak cikgu gua. hahaha. memang laa express form six ada 30 orang je, satu subjek paling ramai 19 orang je. Bad news , satu subjek fail, sikit lagi nak lulus. fail sebab salah konsep. T__T good news , sejarah gua LULUS . alhamdulillah . sila ucap tahniah. masa semester 1 fail teruk kot. tapi dah lulus pun tak boleh nak gembira sangat, sebab nak kena work hard lagi untuk final, kalau boleh pointer kena 3.00 ke atas nak cover semester 1. lagi satu rasa tak syok kot, bila ada member lain fail kau je yang lulus. rasa awkward . nak gembira tak boleh member fail . 

second, hari khamis ( 24 april 2014 ) ada Karnival Sukan Tingkatan Enam untuk acara bowling. aku wakil bersama tiga orang yang lain. Tak sangka dapat no tiga . alhamdulillah. Tak sangka gila. sebab rasa sekolah lain hebat hebat kot. team lelaki no 4 , sikit lagi nak no 3. kalah berapa pin je dengan sekolah yang dapat no 3. tak ada rezeki. 

Third, mari buat test otak mana yang dominant. clik sini. sini sini . aku dah buat test ni dah result nya....


aku guna otak aku sama banyak . selalunya orang left handed akan banyak guna otak belah kanan . dan selalunya dia akan bagus dalam art . sesungguhnya orang yang sedang menaip post ini adalah left handed dan dia tak reti melukis , lukis orang lidi pun dia tak pandai. 

last sekali, ni mungkin terakhir . sebab 20/5 dah final .nervous mak. lagi nervous dari perbentangan PBS hari tu. lol. tolong doakan diri ini berjaya. dan maaf kalau ada terkasar bahasa selama menulis blog ini . wahh ayatt . 

itu je lahhh.
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: