Friday, 9 January 2015

I'M BACK


SALAM , hello , hi . memang dah lama tak update pasal diri sendiri, last update dua bula lepas ? tu pun drama review. nak update pun tak tahu nak start dari mana. kita mula dari keadaan diri aku , alhamdulillah sihat , masih boleh berjalan , bercakap, melihat , mendengar dan menghidu. STPM penggal tiga dah habis lama, result MUET pun dah keluar. Aku band 3 , alhamdulillah. 

Habis je paper ulangan , aku have fun dengan kawan kawan aku pergi ice skating ,makan dan lepak sebelum berangkat ke kelantan atas alasan balik kampung sebab tengah musim cuti sekolah dan akhirnya akku tersangkut dekat kelantan sebab banjir. kawasan rumah yang aku tinggal tak mengalami banjir, bekalan elektrik dan air ada , bekalan makanan pun ada cuma internet je kejap ada kejap tak ada . aku duduk dekat kelantan sampai 7 january 2015 . 

Plan seterusnya, kerja. blog pulak sementara aku tengah ada masa yang banyak untuk update , aku akan update sebelum sambung belajar. 2015 Resolution & Study Tips entry akan menyusul . Inshaallah. Reviews ? tak berani nak janji sebab mood nak tengok drama tak sampai lagi. nanti agak agak ada Drama yang menarik , pasti ada reviews, High School Love On Reviews inshaallah akan menyusul . 

ohhh sebelum lupa, handphone rosak so tak boleh nak whatsapp & Wechat . kena tggu handphone baru. heeeeeeeeee . 

salam , byeeeeeeeeee :) 


No comments: